.prova nya saker.

Jag utför just nu ett litet test. Att sitta på toaletten och surfa. Känns högst onaturligt och är nog inget jag kommer att göra ofta.

Härhemma är vi snoriga och tråkiga. Halsont är inte min favorit direkt. Men det är iofs mycket bättre än kräksjukan vilken jag börjar få tillbaka lite fobi för. Hade en rätt allvarig sådan (fobi) under skoltiden men efter att ha mognat lite och bearbetat med divers Jackass-filmer så har det känts lite bättre. Men nu....njooo jag tror nog att fobi är påväg tillbaka. Kan tillägga att jag förut inte ens kunde höra att någon mådde illa eller att någon hostae på ett kräkaktigt sätt.

Min dotter Elvira är idag på ett strålande humör. Hon har för första gången sagt ordet gris vilket lät mer som siiiiiist men i sammanhanget gick det att förstå att det var gris. Hon har även haft sönder sin fjärde mösstofs. Mycket duktigt.

bobo har bakat lussebullar och jag har ägnat mig åt badkaret och kudden. Kudden och jag är för tillfället bästa vänner. Jag skulle nästan kunna kalla kudden för min älskare. Mmmm kudden!

puss och glad lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0