.spruuuuta.

Jaha. Då kan jag glädja mig att ha nått 20 nya kilon på kroppen. Det är ju helst sjukt. Jag ser inte ens vart dom sitter...frutom på magen och tittisarna då. Men men känner man sig som en fet ko är man tydligen det oxå.
Stella ligger åt fel håll. Alltså med rumpan ner. Så det blir en extra koll för oss. Usch jag vill inte vara med om en vändning och absolut inte kejsarsnitt så jag får se till att stå på huvudet ett tag nu framöver.
Min värden var bra annars. Kanske lite lågt järn men det var ju i alla fall bättre än ala andra gånger jag varit hos bm.

Elvira fick sin 1 1/2 års spruta idag. Det gjorde aj aj men gick snabbt över och nu är hon mest faschinerad över plåstret som sitter på benet. Och så blir hon lite darrig på läppen när man frågar om sprutan.
Hon var hur duktig som helst i alla fall.
Och så har hon blivit en lång tjej. 85 cm mäter hon nu och väger hela 11,4kg. Inte undra på att hon är tung att bära nu. Kul att hon växer och går upp i vikt för hon är verkligen ingen storätare.

Nu ska hundarna få pissa lite sedan ska vi äta mat hos Bea som är sjuk och hemma från jöbbe.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0