.suuk.

Vi fick nya phones igår. Bobo fick sig en trasig Nokia N78 som idag byttes ut till Samsung Touchwiz, samma som mig. Den är hur häftig som helst.

Jag har feber tror jag. Och så har jag kramp i magen. Hoppas inte magsjuka bara. usch och fy bubblan så hemskt det skulle vara.
Stella lever runt som aldrig förr i alla fall. Jag tror att on ägnar sig åt volter och vändningar. Tur det kanske så att det i alla fall finns en möjlighet att hon vänder sig.

Elvira har varit en trevlig men bestämd liten flicka idag. Hon har blivit väldigt duktig på att säga NÄE. Hon har fördrivit tiden med att dansa till dmå grodorna och helst vill hon att jag ska vara med o dansa vilket inte är så trevligt med tanke på att jag orkar hoppa som en groda ungefär en gång. Nåja hon har ju kul i alla fall.

Imöra ska jag sova medans Elvira är på dagis. Oc så ska jag passa på att vara vaken när hon sover middag. För att kontrollera att hon inte sover så länge. Vi har ju lite jobbiga kvällar nu för tiden. Barnet somnar efter ungefär två timmars nattning. pust.

Nu blir det te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0