.ett hett tips.

Om det är någon som är sugen på Borats baddräkt för män så har jag hittat den. Finns att köpa på www.firebox.com
Förövrigt den bästa sidan just nu.

Idag har Elvira och jag roat oss på lite Babysång. Känns dock lite tråkigt att gå dit eftersom ingen pratar något speciellt så man sitter mest där och tjuvlyssnar på andras samtal. Men men det är ju för Elviras skull så jag får väl nöja mig med att hon har trevligt.
Sedan gick jag och Elvira och åt med Moster Bee och vi tog även en sväng upp på hennes jobb. Där var det en trevlig själ som tittade på min mage och undrade om det var dags för en till. Tack för den Televerket!
BVC ringde oss idag med. Dom undrade hur det gick med Elvira och maten, och eftersom det inte alls går så hade hon som föörslag att jag skulle svälta Elvira. Tydligen så tror dom att hon kommer äta mat sen. Vad vet hag men jag gör väl som dom säger. Stackars barn.
Lite bilder från föregående vecka
image246
Spelar lite maraccas för förbipasserande bilar

image247
Elvira fick öppna moffas paket

image248
Isac har blivit en riktigt stilig ung man

image249
Elvira pratar lite med Sofia

image250
Lite lek på ÖF

image251
wiiiii

image252
tittut

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja hundar svälter man ju.... men barn.... ja dom vet väl bäst.
Söt hon är tjejen ser så "full i bus" ut hela tiden hiihi
kram

2008-02-20 @ 14:11:02
Postat av: Frida

Det är mycket bus i den kroppen.
Och svältdieten höll bara i sig i ett par timmar sedan gav jag upp och gav henne dubbla mängden välling bara för att.

2008-02-21 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0