.försöker få någonting gjort.

Idag hade jag tänkt att ta en lång promenad med hundarna och Elvira så att hundarna kunde få rasta av sig ordentligt och Elvira kunde osva i vagnen. Men nej så blev det inte. Nu ringer Noblessa och undrar om dom kan komma IDAG och fixa med sånt som varit lite knasigt i köket.
OFTA!
Så här blev ingen promenad inte. Fick istället städa och sedan middagsnatta Elvira och hundarna får väl hålla sig helt enkelt. Skit. Skulle besökt ÖF klockan ett oxå. men nu kommer dom mellan 13,15 och 13,30 så jag blir sen dit och missar teater och sång.
OFTA!

Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska komma. Världens sämsta teve program är på teven, Ellen, och skolarbetet är öppnat men det skriver sig ju inte själv direkt.
Känner mig totalt misslyckad för övrigt.
Vaknade yr i huvudet och kunde knappt gå...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Här har det också kört ihop sig... Men jag följer gärna med till ÖF någon annan dag om du ska dit? kram

2008-02-18 @ 13:53:28
Postat av: Helena

Ofta liksom...

2008-02-18 @ 16:10:28
Postat av: Frida

Jag går oftast dit måndagar klockan ett och onsdagar klockan tio. Så hör av dig om du får lust!

2008-02-19 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0