.lilla busfrö.

image253
Elvira har sovit hela natten inatt. Undrar om det var för att hon var så slut efter fem minuters-metoden igår eller om det hjälper att hon får somna själv. Vi lär väl märka.
Idag har vi försökt att äta igen. Igår gick det superbra och Elvira fick i sig säkert tio skedar spagetti med köttfärssås helt av egen vilja. Idag gick det inte lika bra men hon gapade några gånger i alla fall. Efterrätten gick desto bättre. Vi ska försöka nu snart igen med lite gröt och frukt. Får se hur det går. Jag hgar hopp nu i alla fall.
För övrigt så städar jag och Elvira ostädar efter mig. Vi har leksaker och pappersinsamling över hela lägenheten ända in på toaletten.
Senare ska vi ner på stan och shoppa doppresent. Inte det lättaste men jag har några idéer. Tjejer är ju egentligen lättare att köpa till eftersom man kan köpa halsband och sånt då men jag vet inte....det kanske finns något sådant för killar oxå... en såndär riktigt killgrej.
Ska nog ta och köpa mig något nytt oxå. Har sett en kjol på lindex som jag är lite sugen på.

Elvira låter hälsa att hundpussar är det gooodaste som finns!

Kommentarer
Postat av: sofia.

Åhhh vad söt hon är jag blir galen.

2008-02-22 @ 15:11:59
Postat av: Angelica

Världens sötaste lilla tjej!!!

2008-02-22 @ 16:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0