.min Elvira.

På en månad har hon växt så mycket. För det första har hon växt på längden och kan nu inte längre ha sina bodysar. Köpte därför ett helt lager i stl 74 på rean. För det andra så är mycket mer nyfiken nu jämfört med tidigare. Idag har hon till exempel charmat alla på ÖF genom att göra rörelser till sångerna och klappa händerna som en galning till dockteatern.
Jag väntar bara på att hon går iväg själv nu. För hon blir nog tidig med det men tanke på att hon nu vid 9 månaders ålder går med stöd enbart i ena handen.

Men så har vi ett problem. Hon sover väldigt dåligt. I natt till exempel så började gnällandet redan 22.35. När hon väl har börjat rulla runt i sängen och gnälla och gnyr så slutar det inte. Så tillslut somnade hon och jag i soffan framför teven klockan 06.30. SKitjobbigt. Jag är helt slut!
Försökte läsa boken om barns sömn men sådana böcker tycker jag enbart innehåller metoder som någon medelålders människa som jobbat på dagis i 30 år kommit på. Dom kan inte mitt barn helt enkelt.
Är det någon annan som kan hjälpa mig/oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0