.landet igen.

Hemma från landet. Elvira har varit ett litet minimonster. Arg och tjurig mest hela tiden. Mor(mor) kom på vad det berodde på idag. En ny tand! Så nu är tand nummer två alltså på väg. Bättre sent än aldrig.
Vi har haft det bra i alla fall. Skönt att få komma hemifrån lite.
Elvira är en hejjare på att plocka och äta blåbär och smultron. Jag tror hon har ägnat mesta tiden åt denna syssla. Hon är rätt så söt när hon går och lallar i blåbärssnåren. Fisungen.

Bobo fick vara hemma och arbeta som vanligt. Han är en riktig man han. Haha.
Imöra blir det fika med en höggravid och sedan ska jag nog städa av vagnen inför försäljning. Den ska bli så fin så fin. Funderar på att lämna in den på service också. Bara så den blir i toppskick.Kan tänka mig att man måste skruva åt lite skruvar efter en tids användning.

Glöm inte mitt klipp på aftonbladet. Många är ganska upprörda över att vi "tvingar i" Elvira lime. De som var med vet ju att det inte var så. Och senast i förrgår åt Elvira en hel citronskiva själv utan att göra en enda min. Hon är en liten suris hon.
Aja....följ diskussionerna där i alla fall. mittklipp.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh önskar jag hade en vagn som du har :) Får spunk på min just nu :S

2008-07-14 @ 23:00:46
Postat av: Frida

Den är din för lite pröjs, haha. Vi har kollat runt och dom ligger mellan 3500-4000 beroende på ålder. Men ni behöver ju inte liggdelen så det kanske känns lite onödigt.

2008-07-15 @ 08:50:11
Postat av: sofia.

precis. vi som var med vet ju bättre.. hihihi så söt hon var.

2008-07-15 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0