.storhandlat.

Idag fick jag infall och åkte och köpte en bilbarnstol till Beas bil. Hade tänkt att köpa en billug en på Europris men det sket sig eftersom den bara kunde vara framåtvänd. Efter lite intensivt funderande och några telefonsamtal kom jag från Babyland med en Britax-stol i grått med rosa broderade blommor. Döööööfin! Blev alltså inte så billigt som jag först hade tänkt men är man rik så är man. Helt enkelt.
Detta medförde oxå att vi tre kunde åka till lkpg och gå lite på stan. Väl där hade jag glömt växan med blöjor tvättlappar bananer och russin. Och även om Elvira var nybajsad bestämde hon sig för att klämma en korv när vi hade varit där i cirka 30 minuter. Så, det fick bli blöjfritt ett tag. Gick bra tills kisset ville ut. Panikletade efter en mataffär, inhandlade torra kläder på hm och uppsökte tillsist toaletten. Där lyckades jag med konstverket att  öppna en skakad läsk och få ut innehållet över hela toaletten. Såg ut som om vi gick därifrån och lämnade efter oss en fullackerad toalett. Som tur är luktar inte cola diarré.
 
Nu är jag hemma. Elvira är hos mormor och morfar. Jag skriver uppsats. Har faktsikt gjort endel bra saker med den men det är säkert alldeles för lite. Dessutom upptäckte jag en kommentar i mitt arbete skrivet av min handledare:
"Jag är osäker på om uppsatsen kan läggas fram enligt våra planer. VÄLDIGT MYCKet återstår."
jaha....uppmuntrande. Äsch, jag ska minsann visa vad jag kan!

Kommentarer
Postat av: Lootta

du är utmanad

2008-07-08 @ 21:32:08
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0