.surt sa räven.

Elviras klipp på aftonbladet lyckades komma på första sidan idag. Kul. Dessutom upprörde det många känslor. En människa kommenterade klippet med att bobo och jag var barnmisshandlare och att vi inte borde få komma i närheten av barn. Allt för en liten lime och en sur min skull. Jag tyckte mest det var komiskt. Människan har uppenbarligen inga egna barn eftersom hon jämförde lime med fimpar. Ja ja, någon anmälde tydligen kommentaren för den togs bort för en liten stund sedan.
Ni kan väl fortsätta rösta varje dag i alla fall så kanske Elvira får smaka på lite sommarsemester nästa år. haha.

Idag har vi tillbringat dagen med semesterlediga moster. Underbart trevligt. Först ett besök på stan sedan abborreberg för lite mys och glass. hoppas vi vi får lika trevligt imöra.


Kommentarer
Postat av: Ancie

Det lät ju som en uppenbart underlig människa som kan tycka på det sättet! Äsch, jag hade ingen lime att ha i saften, då går det lika bra med fimpar! Vari finns likheten?

2008-07-06 @ 21:44:12
URL: http://icna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0