.tillbaka från landet.

Åkte ju till landet i fredags men nu är vi hemma på en kort visit. Det är ganska skönt att få slappa lite någon annanstans än hemma faktiskt. Dessutom kan man göra nytttiga saker som typ städa utan att känna det som ett tvång, bara ett tidsfördriv.
elvira har varit världens underbaraste. Hon plockar blådär och smultron och styr ganska mycket själv. Hon får hjälp av moffa att plocka körsbär och det är superdupergott!

Elvira fick bada i diskohon
Hundarna fick lukta på korna
Korna luktade på Bobo
Vi spelade stöten

Vi gjorde egentligen så mycket med men fotografen åkte hem sen så inget blev dokumenterat mer än i min hjärna.
För kvällen har vi planer på att besöka bion. Det var inte så länge sedan för min del men jag fick lite mersmak plus att Bobo vunnit massor med fribiljetter så ikväll jiddrar vi inte med Zohan. Får se hur det blir. Elvira sover hos momo och moffa. Jag tror dom har längtat lite efter det.
hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0