.uj uj.

Hemma igen. Allt är som vanligt hemma, tyvärr. Jag tycker inte om när man kommer hem och det luktar varmt och instängt. Då blir jag på dåligt humör. Så jag bättrade på mitt humör med en liten shoppingtur i city. Det blev lite fynd. Bästa var en porslinsuggla för tjugo spänn, haha. Ugglor är så roliga.
Elvira fick vara en stund hos mormor och morfar och där lyckades hon blöta ner hela sig genom att hälla en hink med vatten över huvudet. Hon är så rolig.

Någon som har något tips på vad man kan göra för att liten ska somna bättre på kvällarna?
Hon sover jättebra på dagen och hon sover oftast bara en gång. Hon somnar direkt då också. Men på kvällen så är det som att så fort hon börjar slappna av så måste hon rycka till och börja skruva sig eller busa. Mycket jobbigt. Ett par gånger har nattningen tagit upp emot en timma. Och då kan man snacka om ryggont efter det, för liten vill somna i min famn helst.
Nå vad gör man?

pöss på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fasen Frida dax att uppdatera lite nu va? Måste ju se vad som händer i erat liv ju =)

2008-08-01 @ 21:39:59
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Moa Sten

Hehe - var det en vit porslinsuggla från åhléns? Jag köpte en sån till Hemming i födelsedagspresent och tyckte att han skulle ha den som en ond trädgårdstomte. Han verkade aningen otaggad. Hur är det med dig Jimmy?

2008-08-10 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0