.bio.

Sex and the city. Underhållande och med extremt mycket reklam. Dessutom blev man lite sugen på att bli extremt rik. Ps. Il love you ligger fortfarande i toppen. Dessutom kommer den ju ut på dvd i augusti.

Elvira hade visst fått bullar av mormor när jag var borta. Sockerkicken började släppa ungefär vi halv tio. Sedan tog det cirka 30 minuter till att somna. Men hon var ju söt och flörtig så det gjorde mig inte så mycket.

imorgon kanske det blir landet. Skönt. Hoppas att det blir sol.

Jag är lite sugen på att börja fixa v-rummet snart. Men jag borde nog göra klar uppsatsen först, eller rättare sagt jag SKA göra klart uppsatsen först.

puss och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0