.min bobo.

Jag önskar att jag oftare berättade hur otroligt undrbar man jag har. Jag har det. Han är den bästa. Ni kan inte ens föreställa er vad har gör för mig och elvira. Bara en sådan sak som att han varje morgon innan han börjar jobba går med hundarna, komemr in och ser till att Elvira får god välling, jag en puss på kinden så att vi kan somna om och han går til jobbet och tjänar pengar som jag sedan sjläviskt handlar upp.
Han är underbar min man. Osjälvisk och totalt underbar.

till skillnad från mig.

Kommentarer
Postat av: sofia.

åhh

2008-06-24 @ 13:48:19
Postat av: Sofia (ej kusin)

Han tycker nog att du är alla de där sakerna också!! Varför känner man alltid att man själv inte är lika underbar som dem??

2008-06-24 @ 14:40:18
Postat av: Frida

För att man kommer på sig själv med att begära massor som dom aldrig gör. Tror jag. Fast jag försöker verkligen vara snäll och ganska underbar.

2008-06-24 @ 18:45:08
Postat av: Monica

Hej Frida, jag sitter här o får en tår i ögat när jag läser vad du skriver om Jimmy, vad stolt man blir. Jag e stolt att du e min svärdotter också för bättre kan man inte få. Kram till er alla 3 lr 5 menar jag.

2008-06-24 @ 19:39:47
Postat av: Frida

Han är fin din son. Du har gjort ett bra jobb. Kram!

2008-06-24 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0