.väntar på kakelkillen.

Han skulle varit här för två timmar sedan. Så nu är jag lite less. Jag behöver ju gå hemifrån liksom. Typiskt.

Elvira och jag har inte gjort ett dugg idag. Bara suttit här och glott på teven och på leksaker och hundkoppel. De är Elviras bästa leksaker just nu. Hon går fram och tillbaka genom hela lägenheten med dessa koppel. Jag tror hon leker att hon går med hundarna för det tycker hon oxå är väldigt skojsigt.

Ikväll ska vi på dagisinfo. Trodde det var i tisdags men Bobo hade sagt fel till mig så det är alltså ikväll. Ska bli spännande att se vem Elvira ska gå med. Jag vet ju att vi känner en i alla fall.

Bobo (jimmy) har köpt en scanner som man kan scannar negativ och diabilder i så nu sitter jag här och scannar allt som fanns i mams och paps garderob. Det är otroligt roligt måste jag säga. Papsen när han var liten och sånt. Hur kul som helst. Kan ju vara kul att ha dom sparade i datorn så att de håller i evigheter.

Lite exempel kanske?


Fisen kissar (tagen med bobos fisheye av Bobo själv)


Susanne (Ojoj Angelica vad ni är lika! Och vem har Isac fått sin mun från måntro?)


Farfar och far (inte bästa kvaliten men hur snygg som helst ändå!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ohhh my good!!!!!!!!!!!!!!

Mer det är ju underbart kul ju. Första kortet jag ser på min mamma när hon va lite. finns inga ! Mamma har inte heller några.

Kram

2008-06-12 @ 16:48:15
Postat av: Frida

Jag kan säga att det finns miljoners! De har bara legat i mamma och pappas garderod ett tag. Jag ska bränna en skiva med alla bilder som ni ska få sen. Kan va kul att ha.

2008-06-12 @ 19:56:58
Postat av: Angelica

Åhhhh det vore underbart kul!!!!!!!

2008-06-13 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0