.å vad jag är glad idag.

Har haft en riktigt bra dag. Elvira har dock varit lite bitsk men inte mot mig så...
Jag har införskaffat mig ett par sprillans nya jeans, men hjälp av mors mutaffär. Det blev ett par Levi´s 603. Mycket fina.
Sofia och jag har käkat både på Fräcka Frökens och på Wayne´s. Då kan man alltså inte vara annat är mätt och nöjd och glad.
Elvira och jag cyklade ner men tiggde skjuts av pappa/morfar hem. Vi kom inte hem men vi kom till Rusta, Europris, Citygross och Skokanonen. Haha, en riktig whitetrash runda. Blev inga inköp där men jag fick läsk och latte av far.

Imorgon bär det av till Storstan stockholm för lite sightseeing och konsert. En efterlängtad sådan. Alison Krauss och Robert Plant. Det kommer bli underbart!
Moster Bee ska vara barnvakt åt Elvira, det kommer säkerligen gå hur bra som helst.

image360
Elvira föredrog att smörja kräm och mjölk i håret istället för att äta den.

image361
Bamse blev en isbjörn efter en våt morgonpromenad.

image366
Visst är han vacker!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som är halvnaken och sitter i bakgrunden på kortet???
ha ha ha är det du frida??? hi hi hi

2008-05-15 @ 19:36:47
Postat av: doris

vilken karl blev helt till mig. Synd att du är kastrerad. love doris

2008-05-15 @ 19:49:21
Postat av: Anonym

Haha sån söt liten voffe :)

2008-05-15 @ 20:00:33
Postat av: Frida

jag förstår inte vad du menar! (gah)

2008-05-15 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0