.alldeles ensamna.

Papi jobbar natt. Elvira sover. HUndarna sover. Och vi har ännu en galen granne. Jag vågar inte sova. Usch. Kallt om fötterna börjar det bli att sitta här.

Kan i alla fall berätta att jag lyckades posta min uppsats. Hade skrivarkrångel till tusen men efter ett par timmar så ploppade papprena ut. Fick åka ner till Postterminalen och posta dom.

Elvira är så gott som frisk. Hostan är kvar men aningen bättre. Känns skönt. Vi var ute och cyklade idag. Det kan jag rekomendera alla. Det var hur kul som helst. Elvira stortrivdes därbak och hade inga invändningar mot hjälmen. Så nu blir det mycket cykel för vår det. Om papi inte hinner sno mamis fina cykel innan.

image354
Mami, snygg med hängaren i nacken!

image355
Elvira fick ett utbrott när vi skulle äta.

image356
Hon skrek som en galning!
image357
Mami är duktig och fixar med disken

image358
elvira hjälpte till

image359
Man får inte stå i badkaret men ibland gör Elvira det ändå.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Diskmaskin... badkar... Jag skulle dö för bägge delarna!!!
Skönt att Elvira är bättre nu. pussa trollet från oss!!
kram

2008-05-15 @ 11:54:02
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Andreas

Vilken uppercut på bild #2! Är lilla E utknockad eller bara tillbakalutat grinig på nästa bild?

2008-05-16 @ 09:40:56
URL: http://lyriclace.net
Postat av: marlene

hehe vilken pigg och glad liten busunge du verkar ha! :)

2008-05-18 @ 19:10:02
URL: http://marlaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0