.forstättning på torsdagen.

Mamma Bea jag och Elvira var nere på Babyproffsens kvällsrea. Oj oj oj. Det var säkert 45 minuters kö därinne och hela parkeringen utanför var full med bilar. Sjuka människor. Det fanns ju ingenting att fynda heller!

Nu väntar jag på att papi ska komma hem från jobbet. Elvira sover.
Har prata med min handledare idag oxå. Hon sa att hon inte hunnit läs min uppsats och att hon hade lagt den åt sidan eftersom hon ändå inte "trodde" att jag vill lägga upp den nu. Så därför kommer jag nu lägga upp min uppsats i september! Skit oxå. Jag vill ju bli av med skiten!
Och utan att ha läst den antydde hon att jag inte var klar med den!

image380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0