GRATTIS!

Idag fyller vår bästa Elvira 1 år!
Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Känns som för bara några veckor sedan som hon ploppade ut. Vid den här tiden för precis ett år sedan låg jag i ett badkar på förlossningen på Vrinnevisjukhuset i Norrköping. Jag hade såååå ont och drack såååå mycket saft och badade sååååå varmt.
12,07 kom hon ut blålila som en viol och underbart söt. Hårig var hon oxå av någon anledning. Kolsvart huvud. Kan man inte se nu inte. Jimmy var så stolt att han höll på att spricka. Helt vit i ansiktet var han efter alla ansträngningar.
åååå...det var så fint och bra!

Nu ska jag titta lite på kort sedan ska jag städa för idag kommer det folk igen.

image353

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson

Grattis på födelsedagen, Elvira!!

2008-05-06 @ 11:17:14
Postat av: Elvira

Taaaaaack!

2008-05-06 @ 11:18:57
Postat av: Isac mé familj

Grattis Elvira!!!!!!

2008-05-06 @ 13:38:19
Postat av: Nathalie

haha Jimmys pappa visade mig filmer&bilder han hade tagit i söndags, han var så stolt!hihi :p

2008-05-06 @ 15:47:25
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0