.jag hade så trevligt.

Igår var första gången på lääääänge som vi umgicks med folk som inte vi är släkt med och jag måste säga att det var oerhört trevligt. Jag gillar släkten mest ändå alltså men det var bara en så chockartat upplevelse att umgås med utomstående och faktiskt ha trevligt. Haha.
 Elvira envisades med att vara vaken och med på festligheterna så när hon och papi åkte hem (han skulle jobba tidigt idag) så hann dom inte ens komma ner för trappen innan hon sov som en stock. Jag stannade kvar lite extra bara för att. Jag är ju sån, svårt att gå först liksom.
Att vara vaken länge hängde i sig ikväll också. Elvira somnade strax efter tio. Lite jobbigt men men, det är sånt man får ta.
Nu ska jag också ta och knyta mig. Papi sover i soffan med hundarna. Imorgon blir en späckad dag. Ska försöka hinna med liote uppsats så att jag kan skicka in den nu snart. Men jag har lite svårt för att koncentrera mig och så brukar det alltid komma saker emellan.
Ja ja...ha de!

Kommentarer
Postat av: sofia.

Det känns som jag kommer komma imellan i morgon ;) tur att du gillar oss bäst så vi kan fortsätta umgås.

2008-05-01 @ 23:12:40
Postat av: Frida

Ska man vara ärlig så är det rätt skönt när något kommer imellan.

2008-05-02 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0