.onsdag.

Det blev ÖF idag igen. Massor med fölk!
Sedan blev det en runda på stan med Lotta. Elvira spillde saft över hela sig så vi fick åka hem utan speciellt mycket shopping.

På kvällen gick mor, jag och Bee och bastade. Hur skönt som helst. Jag behövde det kände jag.


Imorgon blir det lek med Sofia och efter det ska jag skjutsa far till stan....intressant va?

Jag är så sugen på ett par chinos. Helt sjukt egentligen. Men chinos, tishe och pumps, det låter inte fel va?

image379
Oj vad vi cyklar nu för tiden. Men igår var det den här ställningen som gällde så mami fick gå av cykeln och gå istället.

Kommentarer
Postat av: Bee

Hahahahahahaha!
Det ser inte nåt skönt ut! Tung hjälm!

2008-05-22 @ 09:18:41
Postat av: sofia.

hahahah så söt!!

2008-05-22 @ 10:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0