.escApe.

Ofta när jag vill tänka på något roligt istället för något mindre roligt så kommer hitta Nemo upp i mitt huvud. Jag tycker det är så roligt när den där tjejfisken som spelas av Ellen (kommer inte ihåg namnet) läser på någon skylt där det står escape. Sättet hon säger det på är ju hur kul som helst.
En annan rolig sak som kan kommas att tänka på är en scen från scrubs där den där sjukhusadvokaten (eller vad han nu är), Ted tror jag han heter säger Brr Brrrring. hahaha. Bobo och jag hade hur kul som helst åt det i säkert ett år efter att det visade första gången.
Det är så bra med saker som kan få en på bra humör!

Idag när vi kom till dagis så frågade fröknarna varför dom inte hittade Elvira stövlar och regnkläder. usch vad rutten jag kände mig när jag var tvungen att säga att Elvira inte hade några stövlar (hon har växt ur dom) och att jag tagit hem regnkläderna för att dom inte är fodrade och därför alldeles för kalla. Elvira hade fått varit ute i sina vanliga skor och sin vanliga jacka (vi hade fodrade regnbyxor) så hon var helt totalt genomsur när de skulle gå in. Jag kände mig så ledsen och dum.
MEN nu till det bra. Tack vare en bidragsgivare kan vi åka ner till Maxi och köpa Elvira ett par fodrade stövlar och en fodrad regnjacka. Så på måndag slipper Elvira vara den enda ungen med för lite kläder och med sämst föräldrar!
Nu känner jag mig sååååå tacksam för bidraget och att de verkligen gör nytta, precis som du ville. De går inte till mat, som du sa  att dom inte fick och det är ju nästan som att köpa en top till mig själv som du ville att jag skulle göra. TACK!

näe nu Brrr Brrrrring-ar det



Kommentarer
Postat av: sofia.

hon kanske har värdens bästa föräldrar även om hon har för lite kläder på sig ;)

2008-11-14 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0