.gravidhumör.

Idag har jag städat ur en garderob i hallen. Det resulterade i två timmars arbete, två Ikeasäckar med skor som ingen använder, en klädkammare fylld med jackor som ej passar årstiden och ett finurligt sätt att få en en för stor trådhylla i en för liten garderob. Kan tilläggas att den här garderoben är hallens smalaste. Jag ser alltså fram emot att rensa ur fyra till garderober i större storlek. Undrar hur lång tid det kommer att ta och undrar hur mycket skit som tittar fram där. Jag fick mig i alla fall en allergisk chock av dammet som hade samlats mellan alla skor.

Kvällen har annars bjudit på pizza, fika och trevligt sällskap bestående av mor far syster man systers kille och elvira. Jag är nu helt slut och på ett underbart strålande humör.

Imorgon står jag mellan två val.
1. rensa källarförrådet
2. gå på alla stadens julmarknader

hmm vilket lockar mest?

Kommentarer
Postat av: Bee

Det kanske lockar lite mer att jag erbjuder dig att städa mitt källerförråd med??

Och även om du inte städar det kanske du kan stå bredvid och va sällskap??

Mmmmm jaaaa, DET lät lockande.

2008-11-28 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0