.mami in love.

Jag är så kär i min dotter idag. Hon har varit så söt och duktig ett tag nu så det känns verkligen att hon börjar bli stor nu. Inatt stod hon och ropade på oss vid hundarnas grind (hon kommer ju inte förbi där, måste fixa så dom får vara någon annan stans). Då hade hon vaknat och bara, utan att gråta, gått upp själv för att komma in till oss. Så mysig. Och så sov hon hela natten inne hos oss utan att varken sparka eller ge mig käftsmällar. Och imorse gick hon upp med Bobo och lekte lite inna jag kom upp. När jag väl orkade resa mig ur sängen satt dom två vid köksbordet och tittade på Alfons Åberg. Haha, så gulligt.
Hon fick sällskap av mormor till dagis idag och det hade oxå gått jättebra! Sötis.

Nu ska jag leka med bea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0