.mamis dag.

Jag är fortfarande sjuk, men vem kan hålla sig hemma? Inte jag i alla fall.
Har haft en bra dag med Elvira och Bea. Vi har inte gjort något särskilt alls vilket har varit skönt. Men jag hostar som en bäng. Hostar och pissar ner mig, inte kul alls (Hanna nu förstår jag vad du menar).

Nu sover elvira, bea och martin gick med hundarna (så snälla) och bobo är på Bruno K. Öijer. Så jag är alldeles ensam. Mycket skönt.
Jag fick reda på idag att a-kassekillen har fåttt ag i min handledare på uni, så nu borde det inte dröja länge förän ett  beslut kommer nedsinglandes i brevlådan. Så imorgo och några dagar framåt är det jag som möter postkillen i dörren!

Nu ska jag se på sjukhuset och inbilla mig en massa sjukdomar.

puss

Kommentarer
Postat av: hanna

fan vilket skit ...jo det är ingen höjdare...krya på dig gumman! Kram

2008-11-10 @ 19:44:13
Postat av: sofia.

vilken fiiin bild....

krya på dig så vi kan äta massa gino och smet...

2008-11-10 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0