.stödstrumpor.

När farbror doktorn sa att jag skulle skaffa mig ett par stödstrumpor som gick upp på låret såg jag ett par fisvita ribbade illaluktande pensionärsstrumpor framför mig. vad jag inte visste var att Apoteket just denna vecka eller månad hade specialerbjudande på ett par sexiga stay-ups-stödstrumpor! Så nu skuttar jag runt hela dagarna med svarta sexiga strumpor med spetskant som håller in all svullen hud och extra fett. Jag är skitsnygg ungefär upp till rumpan. För just där tar strumpan slut och allt överflödigt fett väller ut. Mmmumsigt värre!

Elvira har denna vecka fått en egen stark vilja! Det betyder att vill inte elvira ta av sig overålen så gör hon inte det heller. Och blir hon tvingad, ja då kan man ju alltid lägga sig ner på golvet och gallskrika i ungefär en kvart tills man blir så trött att man somnar. Mycket underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0