.tomorrow is sunday.

Jag tycker om söndagar. Trots att helgen är slut i och med söndagen så tycker jag ändå att det är en ganska trevlig dag. Imorgon kanske inte blir en lika trevlig söndag som vanligt eftersom jag har ett arbete att posta vilket brukar orsaka ganska stor ångest men förutom det så...ja-a så är det det en bra dag. En dag närmre bebis och en dag närmre pengar. Wihiiii!

Min lilla flcika Elvira  har sovit som en stock sedan klockan sju idag. Bobo och jag har kunnat ha en riktig old-time lördag. Vi käkade gott (rester) och satt och tittade på dålig lördagsunderhållning. Det var fint.
Men är det inte dåligt utbud på teveprogram nu för tiden. Jag menar lördagens höjdpunkt är numer Svensson Svensson. Nä jag tycker det har gått lite för långt nu.

Nu ska jag nanna kudden för jag är sååå trött.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0