.alla dessa måsten.

Det räckte visst inte att få underbart fint hemma. Alla måste finns ju kvar. Nu till exempel ska dom ta bort mitt e-post konto på liu bara för att jag inte har något registrerat betyg på två terminer. Om dom ska låta bli kontot måste jag ta kontakt med den och den och den och den....ja ta pågår i en evighet. Dessutom vill a-kassan inte ha ett tjänstgöringsintyg utan ett arbetsgivarintyg (innehåller exakt samma uppgifter bara skrivna på annorlunda sätt) så då måste jag prata med den och den och den och den...och så vil a-kassan att min handledare på universitetet ska skriva att jag inte alls är arbetsförhindrad på något sätt (varför ska dom sätta henne i arbete för?) Och så vill christer ifrån HSB att jag ringer om våran namnskylt på dörren och så måste jag lämna böcker på biblioteket och så måste jag äta för annars dör jag och så måste jag sova för annars orkar jag inte leka och så måste jag vara glad och ha en glad blogg för annars får jag klagomål och så måste jag dammsuga för annars kommer råttorna och så måste jag...puh, det tar liksom aldrig slut. Men vaddå..jag är glad ändå.

Kommentarer
Postat av: rachel

jag lider med dig Frida det är som du säger man ska inte ha det bra. pappers sverige. jag kan blogga om försäkringskassan om du vill



kramar

2008-10-15 @ 18:45:21
Postat av: Frida

Du kan få ett gästinlägg om du vill!!

2008-10-15 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0