.äntligen fredag.

Behövde verkligen slappna av idag för att tänka på något annat än min brist på pengar. Sånt är svårt men jag tror att jag har lyckats större delen av dagen. Får se hur det blir ikväll och inatt.
Vi startade i alla fall med en tidig morgon. Elvira ville upp vid sju men då åkte teven på istället. Vi låg kvar till åtta. Skönt. Dagis var stängt idag och vi hade bestämt att gå till ÖF med Lotta och Theo, och tjugo över nio var vi på väg.
På ÖF är det nu för tiden rätt så tråkigt måste jag säga. Inte alls som förut. Kan bero på att bästa Lynna inte var där. Vi höll oss kvar till tolv i alla fall och på vägen hem somnade Elvira som en stock i vagnen. Hon fick fortsätta sova där fast jag körde ut henne på masen och papsens inglasade balkong. Hon sov en timma. Perfekt. För sedan skulle vi bli bjudna på China. Mmmmmmuy bien!
Och så fick vi efterrätt på donken. Jag slog till på en paj. Det var länge sen. Jättegott. Mamsen köpte sig en jacka på Axelssons och pappa fick sig ett usb-minne. Själv avstod jag från shopping av en viss anledning. Men jag dog ju faktiskt inte av det.
På kvällen bakade vi pepparkakor och mormor och morfar. Jag tycker för övrigt att pepparkaksdeg är det godaste som finns. Trots risk för dålig mage....vllket inte kan skada när man äter järntabletter. Vi lyckades väl tillverka ett tiotal pepparkakor....resten finns i min och mors magar. haha. Gött!

Nu är det tidig nattning som gäller. Ryggen värker......hmmm konstigt, jag kom precis på att samma dag som jag skrev till H att jag inte alls hade ont i ryggen denna graviditet så dök ontet upp som ett brev på posten. Japp det är sant. Men men

Förresten fick Jocke och Tessan en liten Alva idag klockan 15,30. Två veckor för tidigt. GRATTIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan vilket skit med ryggen..hart du sånt där bälte vad det nu heter, jag hade det förra gången hjälpte lite..

2008-10-31 @ 20:51:00
Postat av: Frida

Nä, inget bälte. Men än så länge så känns ryggen mer trött än smärtsam så vi får oppas att det håller sig där. Hur gr det för dig då? Börjar magen puta nåt än då?

2008-11-01 @ 08:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0