.bobos planer.

Bobos håller på att planera för undergång nu.
Hans lösning. En billig hyreslägenhet.....det får väl bli en etta då om det ska slå det här priset.
Anledningen till hans desperation: mitt samtal med a-kassan idag. Det ser inte lovande ut....eller det ser rättare sagt bäcksvart ut. Dom tycker att jag har för mycket studier kvar. Det dom inte vet är att vad jag har kvar är ett samtal med min handledare och en framläggning. Det kallar dom heltidsstudier. Jag som inte ens är registrerad på någon kurs. Skitkorvar!!!!

Så om någon vänlig människa vill sätta in en miljon på mitt konto så är det fritt fram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lider med dig och vet hur det känns, jag hade samma problem när jag hade "slutat" studera. Fast jag kom inte ens så långt som till A-kassan, jag fick inte ens skriva in mig som aktivt arbetssökande på Arbetsförmedlingen för de ansåg att jag fortfarande studerade även fast jag inte gjorde det. För mig blev lösningen en viss källare på Rågången men det är ju inget att rekommendera när man har familj :(

2008-10-30 @ 17:19:38
URL: http://blog.hagglof.info
Postat av: Frida

Nä så långt sk det väl inte gå. Jimpa har ju fortfarande en inkomst så det är bara att vi får skippa lyxlivet och istället leva på....nudlar, typ.

2008-10-30 @ 21:00:35
Postat av: hanna

nej men stackars dej vad jobbigt...att det alltid ska vara så krångligt..

2008-10-31 @ 08:54:26
Postat av: Frida

Ja-a stackars mig! Nä men jag ska väl inte ta ut döden i förskott. Jag får definitivt beslut i nästa vecka....och då kan jag börja planera för en plågsam framtid utan minsta shopping!

2008-10-31 @ 18:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0