.bra grej.

Läser en blogg som jag tycker är så bra.
finnjonna.blogspot.com
Läs så förstår ni. Nu har i alla fall Jonna börjat med något som jag också ska testa. Att varje kväll skriva ner fem saker hon är tacksam för. Istället för att fokusera på allt negativt. Så jag tänkte att jag nu på morgonen kunde skriva en för igår...

Jag är tacksam för idag:
1...min underbara familj som alltid, verkligen alltid, ställer upp när jag behöver dom. Vad det än gäller, stort eller smått.
2...Elvira, för att hon igår, när mamai var lite dålig såg till att sova en lång middagslur för att sedan vakna som en glad lärka.
3...Bobo. Vad skulle jag göra utan Bobo? Vem skulle laga min mat?
4...släktband. Jag ar världens bästa släkt!
5...vår nya soffa. I lööööve it!

Jag vill förstås rekomendera alla att börja skriva ner fem saker. Det är skönt. jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0