.bröd, vitlök, tomat & mozzarella.

Dagens fredagsmys bestod av ovanstående ingredienser. Mumsigt värre tycker jag. Nu luktar jag som en kebab (alltså en kebab inte en kebab för sånt säger inte jag).
Elvira är sjuk som aldrig förr. Började igår efter dagis med feber. 39,5 på kvällen och skållhet på natten. Det värsta är att ungen är så söt när hon har feber. Hon har legat och snusat på min axel hela natten så när jag vaknade i morse var hela vänstra axeln full med snor och slem. haha. Jättegulligt. Idag har temeraturen legar mellan 38,5 och 39,5 men hon har hållt igång som vanligt. Snacka om att hon lärt sig utnyttja glass som febernedsättare...gass gass.
Vi har tillbringat dagen hos mormor. Fick frukost, mat och fika. Bara att sätta sig vid bordet och äta....underbart.
Nu har Bobo och jag tittat på idol som kanske är tidernas sämsta fredagsunderhållning. han den där Johan Palm kan man ju bara spy på. och resten också för den delen. Näe tacka vet jag Dobido hahahahahahahahahahahahahahahahaaaa.
Bobo ligger på sängen ch fiser och väntar på att få visa mig något komidiklipp på nätet, Jag känner mig just nu totalt ointresserad, men vi får väl se om det är något att ha. För övrigt har Bobos hosta inte slutat så nu tillbringar han nätterna som en  hund i köket. Jag är sååååå snäll och omtänksam jag.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0