.Elvira gaphals.

Min dotter kan gapa hon. Uj uj. Jag tror att hon har världens starkaste röst.

Skolaretet går sakta men säkert framåt. Idag tog jag och fixade till Chambers och imorgon ska jag analysera om mina enkätsvar. Kommer bli kul. På torsdag tror jag att jag ska skriva ett litet slutord och kolla igenom arbetet ordentligt. Plus att jag behöver få in lite mer litteratur, men det är så lite. Fredag blir till att fixa allt som fattas och skicka iväg. Låter väl helt ok. Undrar om det blir så bra i verkligheten.

Har jag förresten sagt att Elvira somnade kvart i åtta idag? Japp det är sant. Sköööönt!

Bobo jobbar sin andra av tre kvällar den här veckan. Får som om han är extra kul när helgen kommer sen. A-kassan får imorgon alla sina papper. Så efter det är det bara att invänta beslut, om dom inte ska envisas med att jag ska skicka ännu fler papper och intyg. Hoppas dom ger sig efter det här. Börjar känna mig liiiiiiite fattig kan man säga. Våra sparade pengar är inte sparade så länge till om man säger så.

nä nu ska jag sluta snacka skit.
Bajs

Kommentarer
Postat av: Bee

Men har du inte skickat in alla papper som går att skicka in nu???

Jag fattar inte att du har sånt tålamod, det måste ju va skitstörande??

2008-10-22 @ 10:12:28
Postat av: Frida

Det är bara det att ringer man dit så är det någon som säger med mydig röst "Men snälla du...bla bla bla bla..." oh det slutar med att man känner sig som ett barn.

2008-10-22 @ 11:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0