.fem saker.

1...det har gått en vecka sedan jag bestämde mig för att hålla fint här hemma varje dag och ännu har jag inte misslyckats.
2...Elvira är frisk och ska till dagis imorgon.
3...Bobo fixade lunchlådan (med hjälp av mig) innan klockan 22.00 idag.
4...för att Bobo är ås snäll och går med hundarna minst två gånger av dagens promenader.
5...mina hundar är egentligen världens bästa som sällan klagar på sina slöa adoptivföräldrar.


Imorgon har jag ovat mig själv att vara en diúktig flicka och ta mig till värsta stället på jorden. Campus Nrrköpings bibliotek. Brrrrrr. Kalla kårar. Ska hinna med så mycket att jag aldrig mer behöver går dit. Japp det ska jag! Sen är det bara att skriva skriva skriva. Ska nog även imorgon skippa att sova middag med Elvira. Varför? ja det låter kanske dumt men jag tänkte att jag kaske egentligen inte är så trött utan gör det av ren lathet. Så därför tänkte jag att jag skulle testa mig själv. Jag lär väl få ångra mig imorgon kväll då mina ögon och leder kommer att vara som tunga stenblock.

natti


Kommentarer
Postat av: Bee

HAHAHAHAHAHHAHA! Jaaaa det där hör man ju allt som oftast.

2008-10-20 @ 19:31:26
Postat av: hanna

hahahaaaa

2008-10-20 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0