.inga krafter kvar.

Bobo har däckat på soffan och Elvira snusar i sängen. Själv sitter jag här framför datorn och får ett psykiskt sammanbrott (eller vad man nu ska kalla det). Den här uppsatsen som jag trodde var på gränsen till färdig har nu tagit en helt ny form eftersom jag i min dumhet bestämde mig för att stuva om lite i den. Detta har resulterat i ett helt nytt arbete vilket leder till lite småpanik eftersom jag inte har en aning om det kommer att accepteras av min handledare. Min väldigt sakliga och ärliga handledare (som bara vill mitt bästa). Buhu.
Så nu när det här ska skickas in imorgon innan klockan åtta kommer jag att drabbas av....ångest. Jag känner det redan nu.
Därför ber jag eder, fråga mig inte hur det har gått. Please. För jag kommer inte ha en aning själv och frågor i det här läget gör att jag enbart känner mig som en misslyckad looser som inte har lyckats skcika in sin c-uppsats.....än (jag har ju trots allt tagit hand om en familj, så jag har ju inte varit helt sysslolös vill jag påpeka).

Så...nu ska jag sova för att ta nya tag imorgon. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0