.nytt vardagsrum.

Igår målade jag om i vardagsrummet. Bobo hjälpte till en del men det mesta gjorde jag själv. Jag är så duktig! Jag passade igår även på att köpa oss en tapetrulle också. Den har vi satt upp idag, Bobo och jag tillsammans. Så nu är vardagsrummet vitt  med en liten fond svart/grå-randig tapet. Ungefär lika stor bit på väggen som soffan är lång är tapetserad. Vi tänkte att det skulle se lite fräschare ut med något på väggen. Senare idag ska jag skruva upp en vit hylla på den väggen. Kommer bli fiiiint!
Och ännu lite senare i veckan kommer ett nytt golv också...ett mörkt! Fiiiiiint!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fasen va fint det lät. Måste komma och kika någon dag.

2008-09-22 @ 14:21:52
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Gör det. Fast vänta till golvet är lagt tack för nu ser det inte sådär jättekul ut med alla möbler mitt i rummet i en enda hög.

2008-09-22 @ 15:24:09
Postat av: Lotta

Ja det gör ja. Bestämde oss för att köra på den tapeten dom hade hos Bert kan ju inte bli annat än fel. haha Theo leker akrobat här hemma idag.

2008-09-22 @ 16:01:11
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0