.trött.

Har kört Nintendo Wii frö första gången i mitt liv och det var ju väldans kul. Skulle vilja ha men jag vet ju att det bara kommer att stå och samla damm om en månad så, vi låter bli att köpa. Dessutom har jag annat att lägga dom pengarna på.
På måndag kommer nya vagnen. Ska bli kul. Jag har ju sett fram emot en p&t så länge nu så vi får hoppas att den uppfyller mina förväntningar. Har upptäckt att vi har fyndat mer än vad jag trodde när jag köpte den. Så just nu är jag nöjd.

Elvira har varit en riktig goding idag. Hon som aldrig brukar äta mer än några tuggor mat på dagis har idag ätit tre portioner med spagetti och köttfärssås där. Fröknarna var inponerade. Hon åt mer än de stora barnen. Haha, jag vet ju att hon kan för hemma äter hon ibland som en vilding. Däremot envisas de med att ge henne mjölk, som hon hatar, vilket resulterar i en mycket törstig Elvira när hon kommer hem. Jag måste nog säga till igen om det....för tredje gången.

Imöra ska jag försöka få lite hjälp med att lägga golvet i v-rummet. Pappa var inte sådär jättesugen på en arbetsdag till så...hmm, kanske ska muta med något. Eller också börjar jag själv och ringer sen och snyftar för att jag inte kan själv...
Jag böhver ju i vilket fall en såg. Äh det här tåls att tänka på.

Nu sover jag snart. Är matt. Ska nanna.
hej

En liten Bira och en våfflig hund två dagar innan jul -07.
Mami längtar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0